Pot ser ell no sabia tot el que ella l'admirava...
Quan seia a la finestra mirant la lluna, li xiuxiuejava paraules d'amor que no s'atrevia a dir-li els ulls. Ell tampoc tenia el valor suficient per a imaginar-se la vida amb ella, de com seria descansar al seu costat mentre els seus braços la protegeixen del món, potser aquell món era ell mateix.
Dues ànimes destinades a trobar-se i a ignorar-se, mentre cada nit l'un somnia amb l'altre.

No hay comentarios:
Publicar un comentario